Garancia, szállítási és fizetési információk

Garancia

1. Milyen garanciát vállalunk?

A vásárlásunkkal járó 100%-os pénzvisszafizetési garancia biztosítja, hogy elégedettséged a mi elsődleges szempontunk. Ha bármilyen okból kifolyólag úgy érzed, hogy a vásárolt termékünk nem felel meg elvárásaidnak, ne habozz élni a Garanciális Feltételek által meghatározott lehetőségeiddel.

 

A Garanciális Feltételeink részeként minden termékünkre kiterjedő 28 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk. Ez azt jelenti, hogy a vásárlástól számított 28 napon belül bármikor visszakérheted a termék teljes vételárát. Nincs más teendőd, csak küldj egy üzenetet ügyfélszolgálatunknak (emailban az info@maxlife.hu címre vagy üzenetet az oldalon található élő chateblakban), és mi azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.

 

Annak érdekében, hogy gyorsan és gördülékenyen kezelhessük a garanciális ügyeket, kérjük, őrizd meg a vásárlást igazoló számládat.

 

(további információk az Általános Szerződéskötési Feltételekben)

 

2. Hogyan tudom nektek visszaküldeni?

Amennyiben élni szeretnél a Garanciális feltételek szerinti 28 napos visszaküldési lehetőséggel kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az info@maxlife.hu email címen vagy az oldalon található élő chat ablakban és mi segítünk.

 

Visszaküldést előtt kérlek töltsd ki az elállási nyilatkozatunkat és küld meg email címünkre. Elállás esetén kérjük a termék számláját is megküldeni részünkre, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott email címre. A Garanciális Feltételek biztosítanak róla, hogy az elállás jogoddal a csomag kézhezvételétől számított 28 napig élhetsz.

 

3. Kit terhel a visszaküldés költsége?

A termék visszaküldése a saját költségeden történik. Ennek értelmében az esetleges visszaküldési költségek a vásárlót terhelik. Ebben az esetben kérjük, vedd figyelembe az alábbi információkat és iránymutatásokat a zökkenőmentes visszaküldés érdekében:

 

  1. Előzetes kapcsolatfelvétel: Mielőtt visszaküldenéd a terméket, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ezzel lehetőségünk nyílik részletesen megbeszélni a visszaküldés okát és a további lépéseket.

  2. Rendelkezz a számlával: Az eredeti vásárlási számla fontos dokumentum a visszaküldés során. Kérjük, gondoskodj róla, hogy rendelkezésedre álljon a visszaküldésnél.

  3. Biztonságos csomagolás: A terméket biztonságosan csomagold be, hogy elkerüld a további sérüléseket vagy problémákat a szállítás során. Sérülten érkező terméket nem ál módunkban átvenni.

  4. Cím és utasítások: Kérjük, pontosan add meg az ügyfélszolgálatunk által adott visszaküldési címet.


 

4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A Garanciális Feltételek  lehetőséget biztosítanak arra, miszerint a termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, utánvétes fizetés esetén a megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk. Bankkártyás fizetés esetén pedig visszatérítjük az összeget. 

 

5. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?

Ahhoz, hogy a visszaküldési folyamat gördülékenyen menjen végbe, kérjük, tartsd szem előtt, hogy a visszaküldött terméknek sértetlen állapotban kell lennie. Az eredeti csomagolásban történő visszajuttatás garantálja a megfelelő védelmet a szállítás során, ezzel elkerülhetők a további károk. 


 

6. Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?

Terméket nem áll módunkban elfogadni visszaküldésként, ha a vásárlást követő 28 napnál hosszabb idő telt el, vagy ha a termék nem felel meg a visszaküldési kritériumoknak. Fontos megjegyezni, hogy az elfogadott visszaküldésnek meg kell felelnie az eredeti állapot, eredeti csomagolás és a termék sértetlenség kritériumainak.


 

7. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérlek írj nekünk levelet az info@maxlife.hu email címre, vagy hívd a +3620-381-2463-as telefonszámot és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.

 

Lásd továbbiakban az Általános Szerződéskötési Feltételeket.

Szállítás és fizetés

1. Szállítási módok

Webáruházunk kiváló szállítási szolgáltatókkal működik együtt, hogy ügyfeleink számára a lehető leggyorsabb és legmegbízhatóbb kiszállítást biztosítsuk. A PACKETA, MPL, GLS és FOXPOST csapatával dolgozva garantáljuk, hogy termékeid biztonságban és időben érkeznek meg. 

 

A fenti futárszolgálatoknál az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:

 

MLP – házhozszállítás

GLS – házhozszállítás

PACKETA – csomagpontban történő átvétel

FOXPOST – házhozszállítás és csomagpontban történő átvétel

 

A csomagpontos átvétel választása esetén a pénztár oldalon a térkép alapján választhatsz kiszállítási pontot.

 

2. Fizetési lehetőségek

Kiszállításkor többféle kényelmes fizetési lehetőség közül választhatsz. Utánvét esetén a futárnál való készpénzes vagy bankkártyás fizetés mellett online bankkártyás fizetés is rendelkezésedre áll.

 

Az utánvétes fizetés mellett lehetőséged van bankkártyás tranzakcióra is. Webáruházunk biztonságos fizetési megoldásokat kínál, amelyek között szerepel a STRIPE és a PayPal is, így online bankkártyás fizetési lehetőséget is választhatsz.

 

Mindezek célja, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebb fizetési opciókat biztosítsuk.

 

3. Szállítási idő

Készleten lévő termékeink esetében rendelésedet gyorsan és hatékonyan kezeljük. A megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül, általában már 1 munkanapon belül, logisztikai partnerünk biztosítja a házhozszállítást. Szállítási folyamatunkat úgy optimalizáltuk, hogy a vásárlóink minél hamarabb élvezhessék megrendelt termékeiket.

 

Az átlátható és pontos információk biztosítása céljából mindig állunk rendelkezésedre, hogy bármilyen kérdésedre válaszoljunk.

 

4. Szállítás díja

Csomagvásárlás esetén a szállítás INGYENES

 

Webáruházunkban az alábbi futárszolgálatok és szállítási díjak érhetőek el:

 

A szállítási díj eredeti összegének 50%-át átvállaljuk! 

 

  • MLP házhozszállítás  – eredeti szállítási díj 3.480 Ft. – 50%-os szállítási díj: 1.740 Ft.
  • GLS házhozszállítás – eredeti szállítási díj 2.750 Ft. – 50%-os szállítási díj: 1.375 Ft.
  • FOXPOST házhozszállítás – eredeti szállítási díj 1.900 Ft. – 50%-os szállítási díj: 950 Ft.
  • FOXPOST csomagpont – eredeti szállítási díj 1.900 Ft. – 50%-os szállítási díj: 950 Ft.
  • PACKETA csomagpont  – eredeti szállítási díj 1.900 Ft. – 50%-os szállítási díj: 950 Ft.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj nem kerül felszámításra.

 

5. További információk a szállítással kapcsolatban

Az átvétel időpontjáról és részleteiről a futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatást. A házhoz szállítás jellemzően reggel 8 és délután 17 óra között történik, ezért kérünk, olyan címet adj meg, ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.

 

Sikertelen kézbesítés esetén új időpontban (jellemzően másnap) a futárszolgálat újra megpróbálja átadni a küldeményt. Kérjük, hogy adataidat a gyors és precíz kiszállítás érdekében pontosan add meg.

 

Ha elakadtál a megrendelésben, vagy a szállítás és fizetés információival kapcsolatban vannak még kérdéseid, kérjük lépj velünk kapcsolatba a +3620-381-2463-as telefonszámon, vagy emailben az info@maxlife.hu címen. Ügyfélszolgálatunk mindenben esetben rendelkezésedre áll.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Kérdésed van?

Kövess minket

Vállalkozás

Információk

Fizetés

Utánvét, bankkártya, STRIPE, PayPal

Szállítás

Szállítás munkanapon az ország egész területén futárszolgálattal

0
    0
    Kosár
    Your cart is emptyReturn to Shop

    Kérdésed van?

    Vevőszolgálat

    Információk

    Utánvét, bankkártya, STRIPE, PayPal

    Szállítás munkanapon az ország egész területén futárszolgálattal