Garancia, szállítási és fizetési információk
A vásárlásunkkal járó 100%-os pénzvisszafizetési garancia biztosítja, hogy elégedettséged a mi elsődleges szempontunk. Ha bármilyen okból kifolyólag úgy érzed, hogy a vásárolt termékünk nem felel meg elvárásaidnak, ne habozz élni a Garanciális Feltételek által meghatározott lehetőségeiddel.
A Garanciális Feltételeink részeként minden termékünkre kiterjedő 28 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk. Ez azt jelenti, hogy a vásárlástól számított 28 napon belül bármikor visszakérheted a termék teljes vételárát. Nincs más teendőd, csak küldj egy üzenetet ügyfélszolgálatunknak (emailban az info@maxlife.hu címre vagy üzenetet az oldalon található élő chateblakban), és mi azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.
Annak érdekében, hogy gyorsan és gördülékenyen kezelhessük a garanciális ügyeket, kérjük, őrizd meg a vásárlást igazoló számládat.
(további információk az Általános Szerződéskötési Feltételekben)
Amennyiben élni szeretnél a Garanciális feltételek szerinti 28 napos visszaküldési lehetőséggel kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az info@maxlife.hu email címen vagy az oldalon található élő chat ablakban és mi segítünk.
Visszaküldést előtt kérlek töltsd ki az elállási nyilatkozatunkat és küld meg email címünkre. Elállás esetén kérjük a termék számláját is megküldeni részünkre, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott email címre. A Garanciális Feltételek biztosítanak róla, hogy az elállás jogoddal a csomag kézhezvételétől számított 28 napig élhetsz.
A termék visszaküldése a saját költségeden történik. Ennek értelmében az esetleges visszaküldési költségek a vásárlót terhelik. Ebben az esetben kérjük, vedd figyelembe az alábbi információkat és iránymutatásokat a zökkenőmentes visszaküldés érdekében:
Előzetes kapcsolatfelvétel: Mielőtt visszaküldenéd a terméket, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ezzel lehetőségünk nyílik részletesen megbeszélni a visszaküldés okát és a további lépéseket.
Rendelkezz a számlával: Az eredeti vásárlási számla fontos dokumentum a visszaküldés során. Kérjük, gondoskodj róla, hogy rendelkezésedre álljon a visszaküldésnél.
Biztonságos csomagolás: A terméket biztonságosan csomagold be, hogy elkerüld a további sérüléseket vagy problémákat a szállítás során. Sérülten érkező terméket nem ál módunkban átvenni.
Cím és utasítások: Kérjük, pontosan add meg az ügyfélszolgálatunk által adott visszaküldési címet.
A Garanciális Feltételek lehetőséget biztosítanak arra, miszerint a termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, utánvétes fizetés esetén a megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk. Bankkártyás fizetés esetén pedig visszatérítjük az összeget.
Ahhoz, hogy a visszaküldési folyamat gördülékenyen menjen végbe, kérjük, tartsd szem előtt, hogy a visszaküldött terméknek sértetlen állapotban kell lennie. Az eredeti csomagolásban történő visszajuttatás garantálja a megfelelő védelmet a szállítás során, ezzel elkerülhetők a további károk.
Terméket nem áll módunkban elfogadni visszaküldésként, ha a vásárlást követő 28 napnál hosszabb idő telt el, vagy ha a termék nem felel meg a visszaküldési kritériumoknak. Fontos megjegyezni, hogy az elfogadott visszaküldésnek meg kell felelnie az eredeti állapot, eredeti csomagolás és a termék sértetlenség kritériumainak.
Kérlek írj nekünk levelet az info@maxlife.hu email címre, vagy hívd a +3620-381-2463-as telefonszámot és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.
Lásd továbbiakban az Általános Szerződéskötési Feltételeket.
Webáruházunk kiváló szállítási szolgáltatókkal működik együtt, hogy ügyfeleink számára a lehető leggyorsabb és legmegbízhatóbb kiszállítást biztosítsuk. A PACKETA, MPL, GLS és FOXPOST csapatával dolgozva garantáljuk, hogy termékeid biztonságban és időben érkeznek meg.
A fenti futárszolgálatoknál az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
MLP – házhozszállítás
GLS – házhozszállítás
PACKETA – csomagpontban történő átvétel
FOXPOST – házhozszállítás és csomagpontban történő átvétel
A csomagpontos átvétel választása esetén a pénztár oldalon a térkép alapján választhatsz kiszállítási pontot.
Kiszállításkor többféle kényelmes fizetési lehetőség közül választhatsz. Utánvét esetén a futárnál való készpénzes vagy bankkártyás fizetés mellett online bankkártyás fizetés is rendelkezésedre áll.
Az utánvétes fizetés mellett lehetőséged van bankkártyás tranzakcióra is. Webáruházunk biztonságos fizetési megoldásokat kínál, amelyek között szerepel a STRIPE és a PayPal is, így online bankkártyás fizetési lehetőséget is választhatsz.
Mindezek célja, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebb fizetési opciókat biztosítsuk.
Készleten lévő termékeink esetében rendelésedet gyorsan és hatékonyan kezeljük. A megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül, általában már 1 munkanapon belül, logisztikai partnerünk biztosítja a házhozszállítást. Szállítási folyamatunkat úgy optimalizáltuk, hogy a vásárlóink minél hamarabb élvezhessék megrendelt termékeiket.
Az átlátható és pontos információk biztosítása céljából mindig állunk rendelkezésedre, hogy bármilyen kérdésedre válaszoljunk.
Csomagvásárlás esetén a szállítás INGYENES
Webáruházunkban az alábbi futárszolgálatok és szállítási díjak érhetőek el:
A szállítási díj eredeti összegének 50%-át átvállaljuk!
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj nem kerül felszámításra.
Az átvétel időpontjáról és részleteiről a futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatást. A házhoz szállítás jellemzően reggel 8 és délután 17 óra között történik, ezért kérünk, olyan címet adj meg, ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.
Sikertelen kézbesítés esetén új időpontban (jellemzően másnap) a futárszolgálat újra megpróbálja átadni a küldeményt. Kérjük, hogy adataidat a gyors és precíz kiszállítás érdekében pontosan add meg.
Ha elakadtál a megrendelésben, vagy a szállítás és fizetés információival kapcsolatban vannak még kérdéseid, kérjük lépj velünk kapcsolatba a +3620-381-2463-as telefonszámon, vagy emailben az info@maxlife.hu címen. Ügyfélszolgálatunk mindenben esetben rendelkezésedre áll.
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.